NetVax

lappangó kreatív elmék és művek

Amikor életemben először megszülettem

2015. november 22. 08:46 - NetVax

"Apám rézműves, anyám háztartásbeli. 16 éves koromban abbahagytam az iskolát és dolgozni kezdtem. 1986-ban írtam egy könyvet, ami elnyerte a legjobb fiatal írónak járó díjat. A zsűri irodalmi keresztapának nevezett el." Így kezdődött a francia Vincent Cuvellier írói kalandozása.

avt_vincent-cuvellier_1161.jpegMiután első regénye sikeres lett, folytatta tanulmányait, azonban nem hagyott fel munkájával sem: mezőgazdasági eszközöket értékesített. Gyalog bejárta fél Franciaországot, sátorban aludt, Bibliát olvasott. Kempingekben, bárokban, éttermekben, kicsi fesztiválokon történetekkel szórakoztatta a közönséget. "Több hónapig éltem így, aztán visszatértem a civilizációba."

A kétezres évek elején találkozott Charles Dutertre illusztrátorral, aki azóta Vincent könyveinek állandó rajzolója. Az Amikor életemben először megszülettem című, gyermekeknek szóló történet csodás ábrázolása az emberré válás folyamatának. Természetesen egy gyermek szemüvegén keresztül. (Fotó: http://www.babelio.com/)

Amikor életemben először megszülettem

A 97 oldalas illusztrált mesére véletlenül botlottunk könyvtári kalandok során és bár a teljes művet nem adhatjuk közre, de néhány kedves oldalt megosztunk:

vincent1.jpg

 

vincent2.jpg

 

vincent3.jpg

 

vincent4.jpg

 

vincent6.jpg

 

vincent7.jpg

 

vincent8.jpg

 

vincent9.jpg

 

vincent10.jpg

 

vincent11.jpg

 

vincent13.jpg

 

vincent14.jpg

 

vincent15.jpg

 

borito.jpg

 

Vincent Cuvellier

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netvaxcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr348097452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása