NetVax

lappangó kreatív elmék és művek

Népszerű weboldalak borítóval

2015. június 20. 07:53 - NetVax

 

Vintage borítók modern netes felületeknek. Ilyen kis pöpecség ötlött fejébe a magát többek között kreatív gondolkodónak, agytrösztnek, tanárnak, apának, grafikustervezőnek tartó francia művésznek, Stéphane Massa-Bidalnak.

 

stephane.png"Eredetileg irodalmat tanultam az egyetemen. Csatlakoztam egy hirdetésszervezéssel foglalkozó céghez ahol a szóelemzés volt a feladatom. Később belebonyolódtam a grafikai tervezésbe. Sok grafikusművész baráttal voltam körülvéve, ez adta a löketet és 2003 óta ez a fő profilom. Nehéz leírnom a saját ismertetőjegyemet. Valami olyasmi hogy egyetlen képen belül elindítsak a fejekben több képet. Negyven percnél többet nem töltök egy-egy munkával, különben sorvad az eredeti ötlet és veszít érdekességéből. Nem követek merev szabályokat, nincs fix stílusom. Azt hiszem ez az erősségem."

 

Stéphane munkája során régi könyvek illusztrációit, fotógyűjtemények enciklopédiák anyagát böngészi és készíti el saját kollázsát. Van hogy a téma amihez vizuális információt keres már adott, de ennek fordított verziója is előfordul: adott fotókhoz gyárt ötletet. A weboldalas könyvborítók ötlet otthon, a folyosón sétálva csapta fültövön. “Társadalmi hálózatok kapcsolata a könyvekkel. Valamit kezdeni akartam ezzel. Adni egy kódot egy másik kódhoz ami kihívást jelent a nézőnek. A munkám igazi szerepe a szimbolika. Facebook-ot, Twittert mindenki ismeri, viszont én szerettem volna közvetíteni a mögöttük lévő történelmet is.”

HA A WEBOLDALAK RÉGI KÖNYVEK LENNÉNEK:

facebook.jpg

A közeg az üzenet

 

 

 

flickr.jpg

Mindent a szemnek

 

 

linked.jpg

Barát az akinek ugyanaz az ellensége mint neked

 

 

tumblr.jpg

A fénykép mindig láthatatlan és nem az amit látunk

 

 

twitter.jpg

Követve lenni vagy nem lenni

 

 

wikipedia.jpg

Épp kaptam egy új örökkévalóság-elméletet

 

 

youtube.jpg

A Nagy Testvér mindent lát

 

FOTÓK: Stéphane Massa-Bidal

Forrás: +81

 



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netvaxcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr257555774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása